Fernisering med Søren Liliendal og Gitte Bjødstrup
Fernisering for Niels Henrik Helms
Fernisering Hanne og Jens Galschiøt
Fernisering Tour de l'art
Åbne døre. Tour de l' art

Du kan hente hele folderen til  Tour de l'art herunder:
- - Events, workshops m.m.

ØSTFYNS KUNSTFORENING byder hermed nye og gamle medlemmer velkommen til et spændende og varieret årsprogram 2023, som vi håber må blive til både glæde og eftertanke.
Østfuyns Kunstforening udstiller i Anders Draghes Gård som er beliggende i Kongegade i Nyborg centrum.

Østfyns Kunstforening arrangerer først og fremmest kunstudstillinger, der som regel afholdes i  lokalerne i lige indenfor dørene.
Men udover udstillingerne  byder vi også på en stribe andre aktiviteter. Vi er en del af samarbejdet med andre organisationer som et led i større begivenheder i kommunen.

Udover udstillingerne byder vi også på en stribe andre aktiviteter.

UDSTILLINGER:

Året 2023 byder som vanligt på 6 udstillinger, fordelt med 3 i foråret og 3 i efteråret.
Hertil kommer yderligere arrangementer i forbindelse med Kulturnat i Nyborg.

ANDRE ARRANGEMENTER

Generalforsamling afholdes hvert år i januar måned.

Vi har i årets løb indkøbt værker til vor årlige lodtrækning fra vore udstillende kunstnere. Disse værker kan beses fra kl. 13.00 og på foreningens hjemmeside.

Medlemmer, som ikke er til stede ved lodtrækningen og heller ikke har givet fuldmagt, får overført loddet til næste års lodtrækning således, at det samlede antal personlige lodder forøges med dette lod.

KUNSTUDFLUGT er en aktivitet, som vi ved, vore medlemmer er glade for. Vi arrangerer i løbet af året en heldagstur og måske et par mindre ture i private biler til interessante kunstoplevelser.

FOREDRAG er en aktivitet, som vi meget gerne vil have på programmet  også og gerne i samarbejde med andre kulturelle foreninger.